بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
10:17
پنج شنبه 10 آذر 1390
 
دانلود رایگان نسخه کامل بازی ندای وظیفه :
جنگاوری مدرن  Call of Duty Modern Warfare 3


نام بازی: Call of Duty : Modern Warfare 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action | FPS
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision Blizzard
حمایت توسط : Infinity Ward
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

همچون سال های گذشته ، شاهد انتشار نسخه ای دیگر از سری بازی های بازی زیبای ندای وظیفه هستیم . سری جدید این بازی تحت عنوان Call of Duty : Modern Warfare 3 ، ندای وظیفه :جنگاوری نوین 3 توسط کمپانی معروف و پولدار ! Activision Blizzard منتشر شده است . همان طور که میدانید بازی توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته و حمایت شده است . این بازی در ادامهٔ نسخه قبلی ساخته شده‌است و در آن روسیه به حملات خودش در آمریکا ادامه داده و همین طور به کشور‌هایی از قبیل آلمان، فرانسه و انگلستان حمله می‌کند. در این بازی Task Force 141 به سرپرستی سروان جان «Soap» مک تاویش و سروان سابق SAS، جان پرایس به همراه نیکولای که به خاطر کشتن سپهبد شپرد در حال تعقیب هستند ظاهر می‌شوند و همین طور شخصیت‌های دیگری به نام‌های Derek "Frost" Westbrook و Sandman که کاماندوهای تیم دلتا فورس در شهر نیویورک هستند به این بازی اضافه می‌شوند. ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۳، سومین بازی سری جنگاوری نوین و هشتمین بازی سری ندای وظیفه خواهد بود.قطعا افراد بسیاری انتظار این بازی را کشیده اند و هم اکنون مفتخریم تا نسخه تست شده و سالم این بازی را همراه با کرک و آخرین آپدیت رسمی بازی را به صورت کامل و رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم .در کنفرانس ها و نمایشگاه های متعدد موجود در حوزه ی بازی های چند رسانه ای بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 بسیار موفق بوده است اما این را فراموش  نکنیم که در همین پیش نمایش ها بود که طرفداران بازی فوق العاده زیبا و حرفه ای  Battelfield 3  توانستند موضوعات و در حقیقت باگ هایی از بازی را به رخ طرفداران سری بازی های ندای وظیفه علی الخصوص بازی Call of Duty : Modern Warfare 3  بکشند  ! حقیقتا شخصا معتقدم کمپانی های اکتیویژن و اینفینیتی وارد با انتشار و ساخت بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 نقطه آغازی جهت سقوط طیکرده اند. در نهایت منتظر نظر شما عزیزان در خصوص قیاسی در مورد دو بازی بتلفیلد 3 و بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 هستم .
 
تعداد بازدید از این مطلب: 2834
مدیر سایت
10:16
پنج شنبه 10 آذر 1390


دانلود رایگان بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer
2012

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2012

پلتفورم : pc

ژانر: Sport (Soccer) / 3D

سال انتشار: September 27 , 2011

نوع  فایل : دی وی دی کامل

زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French

فرمت ایمیج: ISO

ناشر: Konami

حمایت توسط : Konami Computer Entertainment Tokyo

درجه بندی سنی : Pegi 3

قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که اعلام شده بود نسخه کامل و ریپک شده ی بازی Pro Evolution Soccer 2012 را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم. این بازی یک رقیب جدی برای بازی فیفا 12 هست.شاید دلیل انتشار همزمان این دو بازی ایجاد یک حس رقابت بین گیمر ها برای انتخابی شایسته بین این دو بازی باشد.همان طور که در جریان هستید این بازی توسط یک شرکت ژاپنی به نام کونامی (به ژاپنی: コナミ株式会社 Konami Kabushiki-gaisha، به انگلیسی: Konami) برای اولین بار در سال 2001 میلادی منتشر شد.ترجمه ی عبارت Pro Evolution Soccer 2012 ، فوتبال تکامل حرفه ای میباشد که این بازی در تاریخ سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط استودیوی Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و حمایت شد.اگر منصفانه بخواهم به این بازی نگاهی داشته باشم باید عرض کنم که این بازی Pro Evolution Soccer 2012 نسبت به Pro Evolution Soccer 2011 تغیرات زیادی را داشته است .این درست بر خلاف فیفا 2012 میباشد.به محض ورود به بازی متوجه میشوید که تور دروازه ها تعویض شده است ! گیم پلی این بازی طرفداران خاصی دارد پس وارد این محدوده نخواهم شد.صدای تماشاگران در این بازی فوق العاده پویا و بهبود یافته است.بازیکنان از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که دیگر به راحتی در آفساید قرار نمیگیرند.و در نهایت بین دو بازی فیفا 2012 و فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 شخصا بازی Pro Evolution Soccer 2012 انتخاب میکنم..

System Requirements:
Operating System Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7;
Processor: Intel Pentium IV 2.4GHz or higher;
Memory: 1 GB (2 GB for Vista);
Video: DirectX 9.0c compatible video card. Pixel shader 3.0 with 128 MB of RAM (NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon x1300);
Sound Card: Sound device compatible with DirectX ® 9.0;
Hard drive 10 GB.


Features RePack:
- Do not recoded
- Removed the German and French localization
- Installation of 5-7 minutes
- Author Repack: GUGUCHA



دانلود رایگان
بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 دانلود رایگان بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution
Soccer 2012

تعداد بازدید از این مطلب: 3515
بازدید : 3515
مدیر سایت
10:15
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

دانلود نسخه ریپک بازی NBA Basketball 2012

نام بازی: NBA Basketball 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Basketball) / 3D
سال انتشار:October 07,2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Sports
حمایت توسط : Visual Concepts
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه قصد معرفی و ارائه نسخه ریپک یکی از برترین های گیم سال 2011 میلادی هستیم.این بازیNBA Basketball 2012 نام دارد و در تاریخ 7 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی 2K Sports منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Visual Concepts ساخته شد. اتحادیه ملی بسکتبال ( National Basketball Association) یا ان‌بی‌ای (NBA)، لیگ حرفه‌ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا و معتبرترین لیگ بسکتبال جهان است. این لیگ در دو کنفرانس شرق و غرب برگزار می‌شود. این لیگ در حال حاضر با شرکت ۲۹ تیم از آمریکا و یک تیم از کانادا برگزار می‌شود. این لیگ برخلاف لیگ ان‌سی‌ای‌ای یک لیگ تمام حرفه‌ای است. هر ساله ۶۰ بازیکن جدید در یک مراسم قرعه‌کشی مخصوصی در نیویورک توسط پایین‌ترین تیم‌های فصل گذشته انتخاب می‌گردند (که به این مراسم seasonal draft گویند).ویژگی های بازی :

• همه چیز تحت کنترل گیمر است. عملیات و کنترل بسیار آسان بازی در حال حاضر بی نظیراست.
•گرافیک باور نکردنی ، طراحی کرکتر ها به خصوص چهره بازیکنان بی نظیر است
• فیزیک شگفت انگیز
• موسیقی متن عالی و تحسن برانگیز

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
 برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit یا  isobuster استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل  دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.
4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso  را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند  r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in "...". The file is corrupt رو به رو شدید :
1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to  و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید
7-فایل های با پسوند bin نوعی ایمیج میباشند که برای بازی کردن این فایل ها میتوانید از نرم افزار Virtual CloneDrive استفاده کنید.
8-چنان چه در هنگام اجرای بازی با ارور orginal disk not found. please
sure the orginal disk is inserted into a drive مواجه شدید از کرک موجو در فایل دانلودی استفاده کنید.کرک را در محل نصب بازی کپی  کنید.
9-چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید
10-چنان چه هنگام دانلود کردن یک فایل با ارور 503 Service Temporarily Unavailable مواجه شدید : تعداد دانلود همزمان شما از میهن دانلود بیش از حد مجاز میباشد .ابتدا دانلود های قبلی خود را تکمیل کنید و سپس به دانلود لینکی که این ارور را داده است بپردازید .
11-چنان چه هنگام اجاری بازی با ارور c++ مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime
 را نصب کنید .
12-فایل های با پسوند arc  پسوند یک نوع فایل فشرده میباشد که با نرم افزار WinAce قابل اجرا میباشند.
13-فایل های با پسوند mdf دارای یک فایل همراه با پسوند mds هستند.این فایل های مربوط به ایمیج میشود. این ایمیج مربوط به برنامه Alcohol 120% است.پیشنهاد میشود از برنامه Daemon Tools برای باز کردن و اجرا کردن این نوع ایمیج استفاده کنید.



System Requirements:
Operating system: Windows XP / Vista / 7
Processor: 3 GHz Dual Core processor or equivalent
RAM: 2 GB
Video Card: Shader Model 3.0 support with 512 Ram (Nvidia (R) Geforce (R) 7900 GT or better)
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Free hard disk space: 10.5 GB



دانلود نسخه ریپک بازی
NBA Basketball 2012 دانلود نسخه ریپک بازی NBA Basketball 2012



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif

لینک های دانلوداز میهن دانلود

 

 

 دانلود : از وطن دانلود

  حجم  : 7.1 گیگابایت

NBA.2K12-RELOADED.part1.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part2.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part3.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part4.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part5.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part6.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part7.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part8.rar

تعداد بازدید از این مطلب: 2785
بازدید : 2785
مدیر سایت
10:7
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

stardefender4main_resize.jpg
نام بازی:Star Defender 4 v1.17 Portable
سبک:ارکید شبیه سازی فضایی
حجم:13 MB
مدافع ستارگان یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی است که سه نسخه از آن روانه بازار شده و توانسته توجه همه را به عنوان یک محصول اکشن فضایی به خود جلب کند.به همین منظور اکنون نسخه 4 این بازی برای شما دوستان آماده شده است تا بتوانید از این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز لذت ببرید .پیشرفت گرافیکی بازی،ارتقا بسیار زید اسلحه ها ،صحنه های نبرد فوق العاده و صداگذاری عالی بازی از ویژگی های نیخه 4 مدافع ستارگان محسوب می شود .در نسخه 4 حضور شما مانند آتشی در دشمن رخنه کرده و با عث شده تمام کهکشان دوابره با هم متحد شوند تا بتوانند نسل بشر را از بین ببرند.جنگی بزرگ در اره است ،امیدواریم شما یکی از کسانی باشید که برای اولین بار این بازی را به اتمام برسانید و نسل بشر را نجات دهید .
 
 

سیستم مورد نیاز بازی:

  • ویندوز: Windows 2000/XP/Vista
  • پردازنده: 600 Mhz
  • رم: 128 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1



ویژگی های بازی:

* هشت ماموریت با رئیس بزرگ در پایان هر ماوریت
* بیش از 100 نفس سطوح
* حجم بسیار کم
* زمان بازی نامحدود

وجود انواع اسلحه ها و تیرانداز های مرگبار*

 

حجم فایل : 13.60 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 4090
بازدید : 4090
مدیر سایت
11:17
دو شنبه 9 آبان 1390

 

مجموعه بازی های فوق العاده جذاب و خاطره انگیز کرم ها یکی از محبوب ترین و به یاد ماندنی ترین بازی هایی است که تا کنون برای PC عرضه شده است. این بازی توسط شرکت های PSN ، XBL و Steam از روی نسخه های قبلی این بازی ( Worms 3D و Worms 4: Mayhem ) ساخته شده است. بدون شک اگر نسخه های قبلی این بازی را تجربه کرده باشید می دانید که چه قدر سرگرم کننده و اعتیاد آور است. در بازی Worms Ultimate Mayhem 3D شما باید با ایفا کردن نقش یک کرم باهوش , کرم های دشمن را نابود کرده و به هدف اصلی خود یعنی پیروزی نیرو های خودی و شکست آن ها برسید. هم چنین به شما تجهیزات و سلاح های پیشرفته ای از جمله نارنجک , آر پی جی , بازوکا  و موشک داده می شود که باید با استفاده از آن ها دشمن را نابود کنید. در این نسخه از بازی پیشرفت های بسیاری دیده می شود و از لحاظ گرافیکی و صوتی نیز بهبود یافته است. لازم به ذکر است قابلیت آنلاین و بازی کردن به صورت ۴ نفره نیز به این بازی اضافه شده است. هم اکنون می توانید نسخه ی کم حجم شده ی Worms Ultimate Mayhem 3D را به صورت رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۱۹۷٫۰۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 4493
بازدید : 4493
مدیر سایت
15:16
دو شنبه 18 مهر 1390

بدون شک بیشتر افرادی که با کامپیوتر سر و کار دارند با بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده ی King Of The Raod یا همان سلطان جاده ها آشنایی دارند. در این بازی شما می توانید بر کامیون دلخواهتان تسلط داشته باشید و هر کاری که باب میلتان است روی آن پیاده کنید ! به طور مثال می توانید کامیون را تا حدی ارتقاء بدهید که تا سرعت ۱۳۰-۱۲۰ حرکت کند !
در بازی King Of The Raod شما باید محموله خود را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل صاحبانشان دهید , همین امر موجب می شود تا با به کارگیری حداکثر مهارت و دقت به کارهایی از قبیل در نظر نگرفتن دوربین های کنترل سرعت ، دور زدن با سرعت بالا در پیچ های خطرناک , گذشتن از چراغ قرمز ، فرار از دست پلیس و … بپردازید. بازی سلطان جاده ها به طور باور نکردنی سرعت و لذت رانندگی مهیج را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

قابلیت های کلیدی بازی King of the Road :

- بیش از بیست کامیون بزرگ و قابل تنظیم برای رانندگی
- مسابقه کامیون رانی با سرعت بور نکردنی
- تغییر واقعی آب و هوا و ساعات شبانه روز
- ۲۰ گزینه ارتقاء سطح کامیون به سطوح بالا تر
- حضور ماشین های دیگر در جاده از قبیل سواری ها
- ۱۵۰ کیلو متر جاده های مخفی و راه های میانبر
- گیربکس های دستی و تمام اتوماتیک
- دارا بودن ۳ حالت برای بازی چند نفره
- و …

 

حجم فایل : ۳۲۰٫۶۴ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 4721
بازدید : 4721
مدیر سایت
15:7
دو شنبه 18 مهر 1390

بازی Wheels of Steel: Pedal to the Metal یک بازی نسبتا کم حجم و با گرافیک بسیار عالی می باشد که امکان رانندگی با تریلی ۱۸ چرخ را به شما می دهد. شما در این بازی نقش رئیس کارکنان را ایفا خواهید کرد و سفارش ها را دریافت کرده و هر چه ریاست موفقیت آمیز تری داشته باشید سفارشات بسیشتر ار کشور های مختلف دریافت خواهید کرد. در ابتدا شما ۱۵ کامیون نسبتا خوب دارید و با طی مراحل بازی تعداد آن ها بیشتر شده و می توانید یک شرکت قدرتمند باربری تشکیل دهید.
در بازی Wheels of Steel: Pedal to the Metal شما باید مسیر های کوتاه تر و بهتر را برای حمل و نقل کامیون هایتان انتخاب کرده و تجارت پر رونق تری داشته باشید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت رانندگی را حس کنید.

 

حجم فایل : ۱۳۸٫۹۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

طریقه نصب و اجرای بازی :

- با استفاده از نرم افزار Alcohol120% با Clone ایمیج را اجرا کرده و بازی را نصب نمائید.
- سپس فایل patch.exe را در محل نصب بازی کپی و اجرا کنید.
- وارد فولدر Nocd و lib شده و فایل game.dll را در محل نصب بازی کپی نمائید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 4393
بازدید : 4393
مدیر سایت
15:10
سه شنبه 14 تير 1391

دانلود دوبله فارسی بازی محبوب سایبریا 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی سفر به سیبری یا سایبریا ( Syberia – A Journey Of Discovery And Intrigue ) یک بازی بسیار زیبای سبک ماجرایی و در نمای سوم شخص است که شیوه هدایت آن اشاره و کلیک (PointClick) میباشد و برای تمام گروه های سنی مناسب میباشد. شما در این بازی هدایت شخصیت “کیت واکر” (Kate Walker) را بر عهده دارید. “کیت واکر” وکیل جوان نیویورکی است که از طرف شرکتی که در آن کار میکند، مأمور میشود برای خریدن یک کارخانه قدیمی بزرگ و مشهور آدم آهنی سازی (روبوت سازی)، به شهر کوچکی برود و کارخانه را از خانمی به نام “آنا ورالبرگ” (Anna Voralberg) خریداری کند. اما به محض ورود به شهر متوجه میشود که صاحب کارخانه فوت کرده و مراسم تشییع آن توسط آدم آهنی ها در حال برگزاری است. پس از اندکی متوجه میشود که در وصیت نامه او قید شده که برادرش “هانس ورالبرگ” (Hans Voralberg) زنده است و “کیت” برای خرید کارخانه باید با او توافق کند. حالا “کیت” باید “هانس” را پیدا کند تا بتواند کارخانه را خریداری کرده و به شهرش برگردد. اما راه دور و درازی را در پیش دارد. بازی دارای صحنه های از پیش رندر شده دو بعدی و بسیار زیبایی است که هر کسی را مسحور خود میکند.خط داستانی بازی طوری است که واقعا حس میکنید درجریان بازی حضور دارید و هرچه جلوتر میروید عطشتان برای یافتن “هانس” گمشده بیشتر و بیشتر میشود. معماهای بازی خوب طراحی شده اند و گرافیک بازی واقعا زیباست. شاید تنها ضعف بازی این است که “کیت” به هیچ وجه دونده خوبی نیست و کلی از وقت بازی صرف دویدن های او از یک طرف به طرف دیگر میشود. بازی به زبان فارسی دوبله شده اما کیفیت دوبله مشهور ایران را ندارد ولی در کل باید گفت که قدم خوبی در راه دوبله بازی به حساب می آید. این بازی شماره دومی هم دارد که ادامه شماره اول است و اگر میخواهید “سایبریا ۲″ را بازی کنید بهتر است که از این شماره شروع کنید!
.

حداقل سیستم مورد نیاز:

- – Minimum
- A Pentium®-compatible MMX processor of at least 2.0 GHz
- At least 256 megabytes of RAM
- Windows 98 SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP or later
- A DirectX® ۸-compatible video card with at least 64 megabytes of video RAM

- A DirectX® ۸-compatible sound card
- A Windows-compatible mouse, keyboard
- At least 1250 megabytes (MB) of free space on your hard disk

دانلود با حجم تقریبی 1 گیگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 52542
مدیر سایت
14:15
سه شنبه 14 تير 1390

دانلود بازی ماجرایی و بسیار زیبای Martin Mystère (مارتین میستر)

بازی بسیار جالب مارتین میستر ( Martin Mystère ) یک بازی بسیار زیبای سبک ماجرایی و در نمای سوم شخص است که شیوه هدایت آن اشاره و کلیک (PointClick) میباشد و برای گروه سنی ۷+ طراحی شده است. شما در این بازی هدایت شخصیت “مارتین میستر” (Martin Mystère) را بر عهده دارید. دکتر “میستر” یک شخصیت نه چندان مشهور کتابهای کمیک ایتالیایی است و سازنده های بازی با استفاده از این شخصیت یک بازی ماجرایی از نوع قدیمی ساخته اند و “مارتین میستر” برای مخاطب های حرفه ای و شاید بهتر باشد بگوییم برای دیوانه های سبک ماجرایی ساخته شده است این موضوع را میتوانید از اولین صحنه بازی بفهمید اگر جزو کسانی هستید که از بازی کردن “سایبریا” یا “بلک میرور” لذت برده اید همان اول از این که در اولین صحنه بیش از ۱۵ شی، قابل بررسی است جا خواهید خورد.

گرافیک بازی از نوع سوم شخص با استفاده از صحنه های از پیش طراحی شده است بله نگفتیم از قبل رندر شده چون هر کدام از صحنه های بازی ما نند runaway و یا جزیره میمون ها با دست طراحی شده اند از این نظر باید گفت بازی دارای ارزش گرافیکی زیادی است و هر صحنه تا دلتان بخواهد جزییات دارد و در آخر هم آنقدر آیتم های مخفی هستند که تیز بین ترین بازی کننده ها هم در پیدا کردن آنها دچار مشکل میشوند! داستان بسیار جذاب است البته مشکلات منطقی بسیار زیادی دارد ولی میتواند شما را تا پایان بازی نگه دارد و انگیزه خوبی برای ادامه بازی هم هست! داستان از این قرار است که یک استاد دانشگاه در زمینه باستان شناسی در ویلای خودش به قتل رسیده و پلیس درگیر این ماجراست دکتر “میستر” هم برای حل این مشکل به کمک پلیس می آید بازی در نیویورک اتفاق می افتد و به کشور های آمریکای جنوبی و جنگلها و معابد آنجا هم کشیده میشود. داستان در مورد راز یکی از معبد های قدیمی آزتکهاست و “مارتین” در حین کار مجبور به کشف یکی از راز های این تمدن قدیمی میشود. شاید بهتر باشد بگوییم حال و هوای بازی شباهت زیادی به سری “شمشیر شکسته” (broken sword) دارد و معما های منطقی بسیار عالی هستند و حل کردن آنها میتواند دوستداران معماهای منطقی را راضی کند. خصوصیت دیگر بازی، دیالوگ های خوب آن است که توانسته حال و هوای طنز مناسبی ایجاد کند. معمولا هم مارتین متلکهای جالبی برای هر موقعیت بلد است!

دانلود با حجم تقریبی 500 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 8710
مدیر سایت
14:7
سه شنبه 14 تير 1391

 دانلود بازی سایبریا 2 دوبله فارسی (Syberia 2 Farsi)

بازی سفر به سیبری ۲ یا سایبریا ۲ ( Syberia II – Kate Walker’s Adventure Continuse ) یک بازی بسیار زیبای سبک ماجرایی و در نمای سوم شخص است که شیوه هدایت آن اشاره و کلیک (PointClick) میباشد و برای تمام گروه های سنی مناسب میباشد. این بازی ادامه بازی نسخه ۱ سایبریا است و شما هم اکنون در این بازی هدایت شخصیت “کیت واکر” (Kate Walker) را بر عهده دارید. همان طور که میدانید در شماره اول، بازی تمام نمیشود و تازه مقدمه ای برای شماره دوم آن محسوب میشود. “کیت” وقتی که “هانس” را می یابد، تصمیم مهمی میگیرد و از شغل و زندگیش در نیویورک صرف نظر میکند تا به همراه “هانس” به دنبال سرزمینی به نام “سایبریا” باشند. “سایبریا” یک سرزمین افسانه ای است که چمن زار های آبی دارد و ماموت ها هنوز در آنجا زندگی میکنند. شماره دوم بازی دقیقا از زمانی آغاز میشود که “کیت” تصمیم به همراهی “هانس” میگیرد و بازی کماکان همان حال و هوا را دارد. “کیت واکر” به همراه “اسکار”، که یک آدم آهنی لوکوموتیوران ساخته دست “هانس” است با قطار سفر میکنند و در هر ایستگاه درگیر ماجراهای جالبی میشود. بازی صحنه های زیبا و نفس گیری دارد که شما را جذب میکنند و بیشتر مکانهای بازی در برف و جنگل میگذرد. بخش پایانی بازی که در “سایبریا” میگذرد و بازی کننده همراه “کیت واکر” منظره نفس گیری از دره ای با چمن زارهای آبی میبیند، اوج هنر زیباسازی طراحان بازی است. باید اشاره کرد که فصل بازگشت به گذشته بازی یکی از جذاب ترین بخش های شماره دوم بازی است. همچنین انمیشن های میان مراحل هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. با وجود اینکه “سایبریا” از موتور گرافیکی ۳ بعدی استفاده نمیکند و همه صحنه ها (البته به جز خود شخصیتهای بازی)، ۲ بعدی هستند ولی میتوان به کیفیت طراحی مراحل، امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰ را داد. و اما ازنقاط ضعف اساسی بازی داستان آن است که بسیاری از بخشها قابل پیش بینی هستند و همچنین شخصیتهایی همچون “اسکار” لوکوموتیوران و زن جادوگر در دهکده یخی جزو اعصاب خرد کن ترین شخصیتهای بازی های رایانه ای هستند. میتوان به داستان بازی نمره ۸۵ را داد. همچنین بعضی معماها برای مردم کشور ما، منطقی نیستند و امتحان کردن اتفاقی آنها راحت تر بازی کننده را به جواب میرساند ولی به هر حال “سایبریا” و “سایبریا ۲″ بازیهایی به یاد ماندنی برای همه خواهند بود ! بهتر است قبل از شروع این بازی، “سایبریا ۱″ را تمام کرده باشید!

حداقل سیستم مورد نیاز:

- – Minimum
- A Pentium®-compatible MMX processor of at least 2.0 GHz
- At least 256 megabytes of RAM
- Windows 98 SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP or later
- A DirectX® ۸-compatible video card with at least 64 megabytes of video RAM
- A DirectX® ۸-compatible sound card
- A Windows-compatible mouse, keyboard
- At least 1250 megabytes (MB) of free space on your hard disk

دانلود با حجم تقریبی 1 گیگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 38951
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک